Kızlar tecrübeli anneler doğum belirtisi nasıl oluyor 36 haftalık olduk düzensiz sancım var fakat NST de çıkmadı ama doktordan eve geldiğimden beri belimden gitmeyen ağrı ve bebek baş aşağı olduğundan rahmimde vajinamda ağrı oluyor bu haftalar hep böyle mi olacak yoksa nedir bu ?!