lazesra Arkadaşlar 15 haftalim hamileyim bu ilk hamileliğim elimi karnima koyunca sag tarafimda bi kipirti war bu bebekmidir acaba 😚
Nsns lazesra ehehe benımde 15+3 ama değildir diyorlar banada nadiren bişeyler oluyor gibi ama bilemıyor işte insan
RRR lazesra valla ben onaltı haftalıkken resmen tekmelerini hissediyordum damar atma falan degildi yemek yiyince oluyodu sizinde bebektir muhtemelen ☺️
Nsns lazesra aydınlıyım İstanbul’da evliyim uzakmışız 😅 bize 2li testte erkek dedi dr muz dün yine gitmiştik onaylandı 😊