Kuzenim ilaçla düşük yaptı. Çok ağrısı oldu ama içeride parça kalmadı ultrasonda temiz olduğunu söylediler. Zaten 8 haftalık civarıydı. Ağrı harici bir sıkıntı yaşamadı 2018 nisanda düşük yaptı. Daha çocuk istemedi iki oğlu Baya büyük. O yüzden çocuğa bir sıkıntı olur mu bilmem