Kızlar dün post açmıştım hastanede yattım birgün sorun yoktu hafif sancılarım vardı ama açılma falan olmadığı için geri eve geldim bugün ama geldiğimden beri karnım aşırı sert birde yürürken çok ağrı hissediyorum ama başka bir belirti Yok afedersiniz sanki tuvaletim geliyor gibi gaz var gibi ama gidiyorum birşey yok sebebi nedir bilen yazabilir mi 🥺