Kızlar 30.haftadan sonra sık sık nst ye gidiyordum Cumartesi günü eşim evdeydi dedim güzel bi kahvaltı yapalım dört dörtlük yedik içtik hastaneye gittik nst ye bağlandım bitti doktorun yanına çıktım heyecan mı yaptın beğenmedim sonucu bi daha çektir dedi tekrar indim bağlandım yine bitmek üzereyken baktım hemşire doktoru almış gelmiş düzlemiyor hocam ne yaptıysam dedi beni bi heyecan sardı doğuma almak zorundayım seni canım dedi ama hocam valizim evde yanımda hiçbirşey yok desem de bırakamam bu şekilde dedi ve damar yolu evrak imzalama derken sedyeye bindirdiler ilk kez ameliyathane gördüm ayaklarını uzat diyp belimden spinal iğneyi vurdular uyuşma hissedince yat dediler sonda takıldı onu hissettim ama acı ağrı yok sonra ameliyat başladı ve kızımı verdiler çok şükür sağ Salim çıktık eşim girdiğimi görmedi ama çıktığımızı gördü böylesi nasipmiş demekki şimdi 5 aylık oldu bile 🥰🥰