ebrue66r Bet7408 bende dün gittim 37. Haftaya girdim 3.300 dedi önemli olan sağlıklı olması çok şükür 6 temmuz doğum rabbim nasip ederse inşallah maşallah sizinki de iyi düşük değil
ebrue66r selencicek kızımda 2300 demişti aynı doğmuştu ama 300 gram ikinci gün düştü şişi indi sanırım
tarcinnnn ebrue66r evet sezaryen tarihi aldık o nedenle normali beklesem de sezaryen olacak çünkü bu gidişle 🥲