SeymaYldrmAkpunar 21 haftalık hamileyim gebelikte tüy dökücü kremin veya spreyin bir zararı var mıdır? Eski doktoruma sordum 12. Haftadan sonra kullanabilirsin dedi şimdi ki doktorum kullanma dedi. Ne yapsam bilemedim 🤔 kullanıp bir sorun yaşamayan var mı??
serapinci SeymaYldrmAkpunar kimyasal olduğu için pek tavsiye edilmiyor sen ağda yada jiletten vazgeçme derim😊
SeymaYldrmAkpunar serapinci Ağda canımı yakıyo kasıyorum kendimi. Jilette 1 gün almasan hemen çıkıyor.😓