Kızlar ben 3 ay önce kürtaj oldum ve adetlerim düzensiz oldu sonra hastaneye gittim doktor bana rahim ağzı kalınlığı var dedi ya gebelik öncesi oluşuyor yada adet olacağın zaman böyle rahim ağzı kalınlaşıyor dedi sonra kan testi yaptım gebeelik çıkmadı bana duphaston ilaç verdi içinde 20 adet vardı hepsini sabah öğle akşam olacak şekilde içtim ve bitti acaba ne zaman ilaç etkisini gösterir ve siz ne zaman etkisini gördünüz yardımcı olurmusunuz