Sumeyra12 benim doktor da ikili yapmayıp 4lü tarama yaptı canım. Doğruluk payının düşük olması ikiz bebekte nasıl tesbit edecek ki down veya farklı bir kusuru. Sonuçta kanla bakılan bi test ben yaptırdım ama çok pişman oldum sonrasında ki iki doktor takipliydim biri yaptı diğeri gerek yok dedi sonuç doğru gelmez kafa karıştırmaya gerek yok dedi ve ben dinlemedim. Ölçümler herşey çok güzelken kandaki sonuçlar down yüksek sonuç verdi üstüne profesöre gittim detaylı baktı etti hiçbirşey yok keşke bu tarama testini yapmasaydın dedi tekil gebeliğe göre bütün değerlerin çok büyük farklılık gösterir dedi neyse yine için rahat etmezse amniyosentez dedi ve ben onu da yaptım üstüne bir ay sonuç bekledim aşırı stresli geçen bir ay oldu. Çevremde ikiz doğum yapmış iki arkadaşım vardı mesela onlarında doktorları hiç tarama testi yapmamış detaylı ultrason önermişler. Böyle yAni çok şükür sonuçlarım temiz geldi de geçti bitti o günler şimdi 32 hafta olduk şükürler olsun. Gönlünü ferah tut 🤲 hiç tasalanma güzel güzel haberler alacaksın inşallah canım.