Kızlar merhaba bugün ikili test yaptırdım. Bebek dönmediği için yürüyüş yaptım, birşeyler yedim sonra tekrar girdim böyle böyle 3 kere ultrasona girdim baya uğraştı doktor. Hatta alttan bile baktı. Ama bebek bir türlü dönmediği için ense kalınlığını ölçemedi. Geri kalan baş popo mesafesi burun kemiği vs gayet iyi dedi gelişimi haftasına göre normal dedi. Fetal dna veya Üçlü test yaptır dedi ama fetal dna yı karşılayacak maddi durumum yok. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu daha önce