Tgceetali_08 benim oğlumda da vardı 1 aylıkken kücük bir işlemle kestiler ağlamadı anlamadı bile hemen geçti iki saat sonra emzirmeye devam ettim suan 3,5 yasında herhangi bir sorun yok konusmasında bana yaptırmazsan konusmasını emmesini etkileyebilir büyüyünce de ameliyat gerekebilir demislerdi bende o yüzden hemen yaptırmıstım