Bu süreçte sabah kan sulandırıcı hap akşam kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Genel olarak ağır iş yapmıyorum kendimi iyi hissedersem yemeğimi yapıyorum ev işi yapmamaya çalışıyorum ağır kaldırmıyorum, yükseğe uzanmıyorum. Dün ufak bi kanamam oldu doktor kan sulandırıcının fazla geldiğini hapı kesmemiz gerektiğini iğneye devam etmemi söyledi şimdilik böyle devam ediyorum..