Hamile olmayı o kadar sevdim ki :) ilk aylarım çok sıkıntılı geçmesine rağmen. Cuma günü çatı muayenem var ondan da korkuyorum, normal doğumdan da korkuyorum, sezaryandan da korkuyorum 🙄 bir an önce kızıma kavuşmak tabi istiyorum ama onu daha senelerce karnımda taşıyabilirimm 😇 bir bütün olmak hareketlerini hissetmek bence aşırı güzel Allah bu mucizeyi yaşamak isteyen herkese hayırlı evlatlar versin 🤲❤️