Svlknb Pendik yüzyıl hastanesinde doğum yapan var mı? Memnun kaldınız mı? Herhangi bir sorun yaşadınız mı?
C1-bebek Svlknb hale hanım harika bir doktor ben şuan onda takipteyim gece acilde Cemal bey ikisinden şaşmayın
132025 Svlknb doktorum orda yok şuan zaten gece olduğu için doğumum nöbetçi doktor girmişti o da iyiydi ama bu doğumumu Pendik medipolde yapmayı düşünüyorum
Svlknb Makbulekckskry ben de Serap hanıma gidiyorum 32. Haftadayım ama çok yoğun pek ilgilenemiyor yoğunluktan biraz korkularım var beni rahatlatacak şeyleri hiç konuşamıyoruz her şey iyi diyor ve gönderiyor. Ben de tereddütte kaldım artık değişsem mi diye
Svlknb C1-bebek doğum mesai saatleri dışında olursa nöbetçi doktor geliyormuş o da çok düşündürdü beni. Kim denk gelecek belli değil
C1-bebek Svlknb eşim çok pinpirikli medikal park diye tutturuyordu bunu bulduk memnunuz hale hanımdan
132025 Zeynep1997 henüz oraya gitmiyorum ama canan hanıma gidicem orda da mesai saatleri dışında nöbetçi doktor giriyo doğuma bütün doktorları iyi diye duyduğum için tercih ettim