GlahKanat 39+3 oldum ne sancım var ne de ağrılatım kaldı açıklığımda yokmuş. Sanki hiç hamile değil gibiyim bebeğimin hareketlerinin de maşallahı var. 40+1 e kadar gelmezse sabahtan suni sancıyla başlatcaz dedi doktorum oda olmadı sezeryana geçicek. İnşallah kendiliğinden gelir kızım😔😔
dilanbartos GlahKanat benim de bu Pazartesi suni sancıyla doğumu başlatacaklar. Gebelik şekerim var çünkü. Bugün 39 olduk.
Dyg61 GlahKanat beni anlatmıssın adeta 39+3 sıfır belirti eşim dalga geçiyo bıraksam sankı bır 6 ay daha tasırsın dıyo 😂 bizede suni sancı dedi 😩 ne olurdu kendı sancımız gelseydı