Kızlar merhaba✋🏼 Şu an 33. Haftadayım. Bir süredir göğüs ucumun iç kısmında beyaz bir tabaka oluşuyor. Kremsi bir yapı gibi ve ya peynir kesiği gibi. Doktora gidince soracağım ama böyle bir durum yaşayıp bilgi sahibi olan varsa paylaşabilir mi lütfen.