Sibelmr Ya bayanlar bu uygulamayı belki eskiden beri kullanalar vardur bu bebeğim kısmındaki reklam nezmn gecio😊 bebeğinin haftasını ve gunun ordan takip ediorum ama kacgunde. Beri ekrana bir leylek vermişler reklam yapılar acaba bu ekran nasil gderr😂
Deletedmom21662 Sibelmr leylekmi geçen yıldan beri kullanıyordum yoktu öyle birşey bu hesabım yeni bak bende şaşırdım şimdi
Derya Sibelmr ayarlardan bebek planlıyorumu aktifleşmiş olabilir misiniz ? Kapatırsanız eskiye dönecektir
Sibelmr Deletedmom21662 aynn cnm vala 3 4 gunden beri ekranda leylek resmi var ve altındada reklamlar var hep bekledim ama gecmio birtürlü 😊
Sibelmr Derya yok aslında bsey yapmadım ama kac gunde. Beri bu leylek var ve gitmio😂 ordan cok gzuel takip ediorudun bebeğinin gununu haftasını 😊
Derya Sibelmr @Elilar2225 şimdi kendimde denedim , ayarlara girin bebek istiyorum /planlıyorum butonunuz açıksa kapatın ve kapattıktan sonra sağ üstten kaydedin ve tekrar bebeğim kısmına bakın düzelecektir
Sibelmr Derya cok teskkur edrim yaptim evet olduda ☺ ama kaldığı yerden mi acaba haftası devam edio yoksa bugunki tarihtemi sanki bn 24 haftama girmiştim ama burda hala 23 hafta olarak gozukuyo