Kızlar 21+2 yani dün detaylıya gittim Edirne’ye kalbinde 2 adet sol tarafta parlaklık gördü 2’li tarama testimiz temizdi detaylıdada kalp parlaklığı dışında bi problem görmedi tek başına bişey ifade etmez 28. Haftaya kadar kabolur doktorun takibini yapıcak dedi yinede içime bi kurt düştü bu durumu yaşayıp sonradan geçen varmı ? 😏