Ecemselmaarslan tabi ki sor canım.erken doğumda ilk olarak solunuma bakıyorlar zaten bizim 26.haftada ciğer geliştirici iğneleri yapılmıştı.solunumda sıkıntı yoksa yani düzenliyse solunum cihazına baglamiyirlar benim bebeğimin ki biraz duzensizdi 3 gün taktılar solunum cihazı sonra çıkardılar ama endise etme haftasinda doğan bebeklerde bile olabiliyor.onun dışında enfeksiyon ve sarılık yoksa emzirmeye çağırıp emme refleksi ne bakıyorlar emme refleksi varsa taburcu ediyorlar.ben biraz fazla sağlık sorunu yaşadım rahim ağzı kısalığı,gebelik zehirlenmesi gibi bir çok sorunum vardı.yani çok uzun olur anlatsam.ama haftan iyi canını sıkma sakın.