Deletedmom83940 bence hamileliğin basında herkes önce bi böyle hastalanıyor ilk hamile olduğumu ögrendigimde bendede bu şekilde soguk algınlığı olmustu hatta hayatımda ilk kez bu şekil köyü hasta olmustum ilaç kullanamadığım içinde bol dinlenme ve su ile bir haftada anca toparlamıştım