Genelde devlet hastahanelerindede özel oda oluyormuş onu süsluyorlar. Gerçi fazla ziyaretçi almadıkları için gereksiz olacak. Ben Çapada doğum yaptım özel oda bulamadık doluydu ve bazi odalar süslenmişti. Ziyaretçide rahat gelip gidiyordu. Benim kaldığım oda 2 kişilikti doğum yaptiğim gün yanimdaki taburcu oldu ben taburcu olana kadar başka hasta gelmedi eşim kaldı yanımda kimse bir şey demedi. Ziyaretçilerde geldi gitti. Ama oda suslemedim. Bir sorun araştırın özel odasi varmı yokmu.