De25 Ben doğuma memlekete gitmeyi düşünüyorum 2 3 saat eve girene kadar acaba bi sıkıntı sorun olur lü yada yapmam gereken bisey varmı arkadaşlar
Minigindunyasi De25 ben yaptım doktorun onay verirse yapablrsn bişeyde gerek yok yanına su al bide ağzına sakız cigne basinc için bide rapor alcksn galiba ben almamstm ama hamileliğin başındaydm
Belacivciv De25 Bi sıkıntı olmaz. Haftanız 28den büyükse doktordan rapor alıyorsunuz uçabilir diye o şekilde gidebilirsiniz
Dark De25 doktora danışarak gidin, rapor almaniz gerekebilir firmaya göre hafta değişiyor. Kaçak giremezsiniz karnınız bellidir çünkü. Ayrıca son haftalarda daha riskli neticede uçak bu bazen sert inişler yapabiliyor Onun dışında başka biseye gerek yok
cigdeeemm Sun express ve pegasus ile 36. Haftanın sonuna kadar uçabilirsiniz. Thy ve diğerlerinin prosedürlerine internetten ulaşabilirsiniz