Busra4134 Merhaba arkadaşlar iyi akşamlar, Gebze’de özel klinik/hastahanede hem memnun kaldığınız hem de Detaylı ultrason da yapan önerebileceğiniz bir doktor var mı acaba? Araştırdığım birçok doktor detaylı ultrason yapmıyor maalesef.
Meyysaa zehraay123 Evet yaptım 19 gün oluyor :) her şey çok güzeldi çok güzel destek oldu doğum anında falan da :) yine olsa yine giderim :)
zehraay123 Meyysaa peki doğumda dikiş attırıp attırmak sizin tercihinize mi bırakılıyor ben 24+3 teyim bunları çok merak ediyorum 😊
Meyysaa zehraay123 yok sanmıyorum oo size bırakılacak bi konu değil 😅 ama bi ihtimal ıkınmayı falan çok iyi yapıp kesisiz doğum yaparsanız dikiş olmaz 🤷🏻♀️
Meyysaa Aysunnn1907__ Eşimin sendika anlaşması vardı onunla 4.300 normal doğum anlaşmasız 4750 idi ama şimdi değişti mi bilmiyorum