Merhaba ben 5+3’te bi kanamam geldi Duphaston 10 mg verdi doktor ayrıca kan sulandırıcı iğne kullanmak zorundayım bir gün geldi bitti. Şuan 6+1’m yine geldi bugün çalışıyorum da dinlenmek için rapor aldım Bugün.. kan sulandırıcı kullanıp bunu yaşayan var mı ?