secilertu benim bir paket bitti 2. Paket bu sabah yeniden yazdı düşük çıktığı için valla ilaç fobisi olan biri olaraktan araştırmadan dr ne verdiyse onu kullanıyorum konu bebeğim olmasa hiç kullanmam en kötü anımda bile sadece iğneyle geçiştiren bir insandım herşeyim eksikleşti hamılelıkte hep ilaç ilaç ilaç 😬