Sahika90 Kimyasal gebelikten sonra sağlıklı gebe kalma olsalığı daha yuksekmiş vucut hazır olurmus artık hamileliğe,kimyasal gebelikte döllenmen sağlıksız olduğu için sana zarar vermesin die vucudun bebek oluşmadan kanla atarmış.Hakkında herşeyin hayırlısı olsun tabiki herkes bi evlat istiyor ama rabbim sağlıklı sihatlii hayırlısını versin umarım bu sefer hersey olunca ilerler çok ta stres yapma kendine herşeyin düşmanı stres çünkü