MSultann RabiaaaH Ekfekaiyon vardır oda bebiş için olumsuz canım. Doktorun yazdıysa kullan. Ben kullandım 6 günlük zaten fitil.
Deletedmom_12 RabiaaaH bencr kullanin bana cok etkili oldu gercekren iki kullanimda o ilaci veren hocadan allah rqzi olsun
RabiaaaH MSultann önceden de kullandım enfeksiyon ultrasonda gözükmüyor dedi bende sarı ve kokulu dedim alıntıdır dedi enfeksiyon için idrar vermistik çıkmamış ama ben sorun yaşıyorum