Merhabalar ben maddi imkanlar dan dolayı doktorumu bırakıp devlete gitmeye başladım bu 3 gidişim hep bakıp birşey yok diyorlar di ve bu gittiğimde stajyerler ilgilendi doktor yokmuş bana çatı muayenesi yapılacaktı bu hafta haftaya yapalım dediler benim bebeğim iri bir bebek gebelik sekerinden etkilenmis haftaya bana göre 39 haftalık olacak ama doktora göre ise kilosu dan bacak boyu uzunluğundan dolayı ise 40+4 günlük olacak bunu belirtttim geç olmaz mı diye stajyer e haftaya gel dedi başka birşey demedi çatı muayenesi olanlar bu gerekli birşey mi ve haftaya sizce de biraz geç olmayacak mı