Merhaba arkadaşlar ben 9 gün önce normal doğumla bebeğimi kucağıma aldım çok şükür 🥰 hala kanamalarim devam ediyor ara ara fazla oturunca veya fazla hareket edince batma gibi baskı gibi bir ağrı oluyor. Kanamada bu arada artıyor gibi oluyor acaba normal bir durum mu yoksa doktora gitmem gerekiyor mu ilk doğumum olduğu için tedirgin oluyorum ☺️ yorumlarınızı bekliyorum