Kızlar 24 haftalık hamıleyim doktorum erkek ilk başlarda riskim vardı önceden bir düşüğüm vardı o yüzden doktorumda devan ettim çokta memnunun ama artk kadın doktorla devam etmek istiyorum basından beri suankı doktorum herseyimi biliyordu şimdi değiştirmeyi düşünüyorum sizce nasıl olur güzel ilerleyen varmı değiştirip sizce