Ruveyda_baskapan Yahu bu dependleri bol mu almak lazım , ben popoluyum ama karnım öyle aşırı çıkmadı henüz, onun harici sezaryen olacağım için baya bol olsun istiyorum L beden kaç kilo aralığında oluyor acaba? O cm hesaplamaları tutmuyor bence ya
hunilimom Ruveyda_baskapan bol almana gerek yok kız sezeryan olucakmissin belki dikiş yerini acıtır zaten beli lastikli ya oturuyor beline kayma felan yapmasın diye sok markette var ordan bak istersen ben 115 kiloya xl almıştım
Ruveyda_baskapan Deletedmom623737 o zaman trendyoldan alayım çünkü eczane ve ebebekte yok yaaaaa deliriciiimmm 😀
Zuzu04 87 ile doğuma girdim L beden kullandım gayette rahat oldu ablam 100 kilo ile doğum yaptı onada oldu :) esnek sorun yaratmıyor o yüzden
Arzu7439 Ruveyda_baskapan benimde karnım çok çıkmadı ama normalde geniş kalçalıyım. Rahat olsun diye XL aldım. Bu arada bir çok markette var. Bende şok marketten indirimdeyken almıştım.
Deren12 Ruveyda_baskapan normal bedeninizden kesinlikle bir beden veya 2 beden üstü alın ben m beden aldım beden kullandıgım için kiloma göre ilk gün agrı kesiciden anlamadım ama 2.gün sıktıgını farkettim 2 paket alsam hepsini kullanırdım büyük olarak tabi ama hamile kiloduyda ped kullanıyorum şuan çok rahat oldum
sessizizleyici Ruveyda_baskapan ben özelde doğum yaptım bi paket depend almıstım hic acmadan eve getirdim bi pakey alın bence ihtiyac olursa aldırırısınız
Ecceee Ruveyda_baskapan ben M beden aldım pişman oldum çünkü bayaa küçük, M beden ancak xs-s beden olanlara olur..M ler elimde kaldı, L aldım bi de üstüne😂 bu arada şu an 32 haftalık, 165 boy, 70 kiloyum ona göre düşünün alırken
cutiebun benim doktorum depend takmamı istememişti. ped tak hava alsın orası demişti. Ben eve gelince elimde kaldı diye taktım sonra enfeksiyon kaptım bir de onla uğraştım. çok da gerekli değilmiş. İlk doğumum da almamıştım ikinci de niye aldım bilmiyorum 😂
Birgul Ruveyda_baskapan ben 73 kiloyla doğuma gittim M beden almıştım bende de basen vardı, bi tık dar oldu L alsam olurmuş yani. Ona göre alabilirsiniz☺️