Merhaba bayanlar👋🏻 Benim düzensiz bir Adet döngüm var ve en son 19 mayıs’ta adet oldum. Gece kıpkırmızı bir kanama vardı fakat şimdi hiçbir şey yok. Adetim geldi diye sevinmiştim aslında. Sizce oldum ama daha tam sökülmedi mi yoksa bu farklı bir durum mu?