SevCem Kızlar nolur yardım edin. İlk gebeligim. 6+2 Az önce lavaboya gittiğimde çamaşırimda bir iki damla olacak gibi kahverengi pıhtı gördüm. Silindiğimde bir şey yoktu. Çalışıyorum. Yarım saat gizliden revirde yattım. Sonra tekrar gittim. Birşey yoktu.ama çok hafif alt karnında ara ara sızı oluyor. Ne oluyor? Normal mi?
Babies16 SevCem benimde oluyordu o haftalarda bikackere.bi sorun cikmadi.ama dr un tlfnu varsa bi danis icin rahat eder
Poho61 SevCem aynı kahverengi akıntı 6.haftamda da bende de oldu.doktora gidip durumu izah ettim ve bana o kan lekesi dedi ve acile gönderip 1 kere vurulmak kaydı ile iğne oldum ve aradan iki gün geçince bir daha o lekeyi görmedim şükür. Bana tavsiyesi 1 ay evi dahi süpürme(kuvvet uygulayıp ikinma gibi oldugu icin )ve ağır kaldırma dedi.11.haftadayim dediğim gibi dikkat ettim leke yok ☺Sizde şimdi doktorunuza gidin ve yardımcı olsunlar.
Sevim07 SevCem doktoruna ara direk ve dor düşük riski olabilir.. ama çok ağır kaldırıp o an kendine de zafer vermiş olabilirsin. İlla kontrole gitmene yok en azından direk doktoruna haber ver durumdan. Neden haal aramadın ki ???? Bem asla beklemezdim
YaseminKalkanTapnar Mutlaka doktora git, sancı da oluyorsa risk vardır , hiç gecikmeden git bence ultrasonda bakarlar, iğne fln verirler. Allah korusun. Ben yaşadım kimse yaşasın istemem.
SevCem YaseminKalkanTapnar iş yerim eve uzak doktora uzak. Çıkabileceğim rahat bir yerde değil. Korkudan koltuktan kalkamiyorum. Suan birşey yok ama çok korkuyorum. Allahım bebeğimi koru
Zey0502 SevCem Ne olduğunu bilmediğin için bence bekleme yarını. Olumsuz bi durum varsa önlem alırlar çünkü
YaseminKalkanTapnar SevCem Allahın izniyle birşey olmaz inşallah, ama tedbirli olmak en iyisi diye düşünüyorum, nöbetçi doktorlar oluyor iş çıkışı bir görün derim ben. İlla kendi doktorun olmak zorunda değil, çogu hastanede nöbetçi kadın doğumcu var
SevCem Gittim doktora dayanamadım. Kanama gördü vajinal ultrasonda. Kese düşündüğümden daha yavaş büyüyor dedi. Bu sağlıksız bir gebelik belirtisi olabilir dedi. Bekleyip göreceğiz. Protestan fitil verdi.