Deletedmom623737 ya güzelim sen bana sormak zorunda değilsin yaa aynı şekilde bende sana sormak zorunda değilim demek ki dimiiii, bu programı kullanıyosan saygı duymak zorundasın, belki bilmiyorum Kİ bilmiyodum da öğrenmiş oldum bitti gitti dimi uzatmanın gereği yok heee çok görmek istemiyosan da girmezsin he girdin kendince yorum yaptın karşılık verince de zoruna gitmesin.