Livan burada diyorlardı canın ne kadar acısada sancın ne kadar çok olsada bebeğini kucağına alınca geçiyor diye inan öyle sihir gibi 🥲 geçiyor 🥰 ben normal doğum istiyordum sezaryan korkum vardı narkozdan dolayı bebekomda dönmeyince sezaryan oldum sadece son 2-3 sancı çok şiddetliydi hatta en son eşime bağırıyordum ikinciyi istersen büyük sıkıntı çıkar diye 😅😂 ama katlanılabilir bir ağrı o an o ağrıyı kaldırabiliyorsun 😊 herkesin ki güzel geçer kolay doğumları olur inşallah ☺️