Bbbbnn Deletedmom_12 ben değiş arkadşaım gidiyordu canım aşırı memnundu ama riskli gebelik değilse gerek yok diyolar ve doğum yaptırmıyor sanırım sorun yani doğumu
Deletedmom_12 Bbbbnn evet kuzum benimkide riskli ondan başladım biraktimi arkadaşın acaba kac haftalık
Bbbbnn Deletedmom_12 canım doğum yapalı 2 yıla yaklaştı doğumunu tekdende yaptı son hafatyaa kadar başbuğa gitti