Çok zor bir hamilelik geçiriyorum, 5 haftalıkken 10 haftalıkken 13 haftalıkken ve şuan 16 haftalıkken tekrar ağır sancılarla hastaneye kaldırıldım. Sonunda bulundu apendiximmiş. Ameliyate gircem birazdan. Lütfen benim ve bebeğim için bir ayetelkürsi okurmusumuz.