Kızlar benim yaklaşik bir haftadır akıntım var ve aksamları özellikle sulu oluyo bu test yapıldı negatif cıktı. Fakat bana guvenilir bir test olmadıgını söylediler acilde.ve fitil tablet verdiler kullanıyorum suan napcagımı sasırdım bu durumu yasayan var mı bu testin yanılgıya düşürdüğünü gördünüz mü duydunuz mu acaba 😞(32haftalıgım)