Devlet Hastansinden yeni geldim 37+5teyim bana göre şuzamana kadar önce giden bebek kilosu ve boyu gayet güzeldi boluda muayne oluyordum araştirma hastanesinde . Bugün ilk gittigim doktor boyunu kuçük kilosunu az buldu kilosu 2500 kilo olduğunu söyledi uzun uzun baktiktan sonra 2 hafta geriden geliyor dedi . Doktor yeni gelmiş . Surekli adet tarihimi sordu eminmisin gibisinden . Sonra boludan muayne kagitlarimi istedi . Riskli gebelik görmüs bu durumu yaşayan varmı çok üzüldüm..