Aysrgn 6 haftalıkken kahverengi leke şikayetiyle doktora gittim bana da kanama alanı olduğunu söyledi. Sabah akşam 200’lük progestan kullanıyorum fitil olarak. En son gittiğimde küçüldüğünü söyledi şu an 12+5’iz. Sorun şu ki gittiğim diğer 2 doktor kanama alanından hiç bahsetmedi ben söylediğimde sorun teşkil etmeyecek kadar küçülmüş varsa da dediler. Ama çalıştığım ildeki doktor kanama alanına vurgu yapıyor her gittiğimde. Ama dinlen yataktan kalkma vs diye uyarmadı. Ben de akışına bıraktım artık umarım sizin de geçer bir an önce 🙏🏻