İlk gebeligimde ikili tarama testini devlet hastanesinde yaptırmıştım kan alma ve ultrason yönlendirdiler ölçümleri başka bir doktor yapmıştı. Şimdi özele gittim kendi doktorum ölçümleri yaptı laboratuvarda kan verdim . Özelde ikili tarama olcumlerini kadın doğum doktorları kendileri mi yapıyor. Ben daha önce devlette yaptırdığım için bana sanki başka bir doktorun yapması gerekiyormuş gibi düşündüm şimdiden herkese teşekkürler