Deletedmom727272 Aysegulsayhar boya alerji yapar ya da bakımını güzel yapamazsanız enfeksiyon kaçınılmaz, çok sıkıntıya girersiniz azıcık sabır tavsiye ederim🙏🏼
Deletedmom7373700 Aysegulsayhar bence doğumdan sonraya erteleyin. Dövme işi riskli. İyi bir yerde yapılmaz iyi bir boya ve iğne vs kullanılmazsa enfeksiyon kapma riski var. Alerji durumları da olabiliyor bazen. Riske etmeye gerek yok diye düşünüyorum.
cilem01 Aysegulsayhar dövmede yaptırdım saçımıda açtırdım boyattım . Dövmenizi güzel koruyup bakarsanız hiç bir sıkıntı olmaz .Bence tabi 😇
3CennetMelegim Aysegulsayhar hamilelikte zararlı öyle şeyler… Şimdi gelecek Ben yaptırdım hiçbir şey olmadı diyenler