Sbasak bi akrabam öyle bulamadı elbisesi yandan fermuarlıydı, gelin odasına gidip yandan çıkarıp besliyodu bebişini😔 çok yakın akrabanız sonuçta istediğiniz şıklıkta bulamazsanız artık üstünüzü çıkarıp emzirebilecek bi ortam bulmaya bakabilirsiniz😔 ben de hamileliğimin son ayında kaynımın düğünü için abiye arıyorum ama düğüne bir hafta kala falan alıcam karnımın ne kadar çıkacağını öngöremiyorum artık:(