Kızlar Mersin gibi sıcak bir şehirde yaşıyorum bebeğim uygulamaya göre Ağustos’un 2. Haftası falan doğmus olcak Henüz sezeryan günü almadım 1-2 hafta öncede olabilir bilemiyorum.
Benim gibi bu tarihlerde doğum yapacak arkadaşlarım bebişlerin kıyafetlerini nasıl aldınız uzun kısa Şortlu takım uzun tulum vs tecrübeli annelerim yorum yaparsanız sevinirim☺️