Kubrabyrmm Arkadaşlar biraz kırmızı lekenme geldi şuan iç çamaşırıma ve kasıklarımda çok hafif bir ağrı var kan rengi de ne koyu ne açık
Pijamaskeliler Kubrabyrmm hastaneye gitmelisin benimde o zaman geldi 1 gece yatırdı doktorum ben düşük yapıyorum sanmistim kese yerinde idi iğneler serumlar taktılar bırakmadılar simdi 8 hafta oldum
kahvesever__ Kubrabyrmm doktora gitmen gerekiyor biz burda hiç birşey yapmayız ve ne söylesek yanlış olur
ardenmom Kubrabyrmm merhaba aynı haftada benim de kanamam olmuştu hemen doktoruma gittim. Çok şükür bir sorun yoktu. Cinsel ilişkiden kaynaklı olabileceğini söylediler.
Serapcemre Doktora gidin lütfen agrınız varsa düşük olmadan doktor iğne ve ilaç yazar hiç beklemeyın hamılelıkte kan iyi değildir
Sebat_celenk Evet canim kesinlkkle doktora gitmelisin bende ayni oldum ayni haftada doktora gttm kesede bozulma vardi bir gece yattim igne serum verdiler agrim hc olmadi ama suan 13 haftalik olduk hc bekleme
Kubrabyrmm ardenmom bende doktorumu aradım pembe renkli bişı olmaz dddi dedi cinsel ilişkiden sonra yaşadım pıhtılı ve koyu renkli olmadığı sürece dedi rahim ağzı kanaması veya yerleşme kanamasıdır dedi