Gamzebzk06 Kızlar 4 gündür çok ağır hastalık geçiriyorum ishal kusma VS üstüne hamile kalmadan önce mide hastasıydım şimdi yine ortaya çıktı gaviscon içsem şurup bir şey olur mu dayanamıyorum
Haticemustafa Gamzebzk06 icebilirsin canm Benm de hamilelikte mide yanmasi basladi doktorum Gunde 4 kez gaviscon verdi
Miranalibozkurt Gamzebzk06 içebılırsın canım benim o etkı etmedi mide yanmasına simdi doktorum lansor verdi kullanıyorum bire bir
detetedmom404 Kağıdında bile hamileler için yazıyor zaten rahatlıkla içebilirsin doktorum bana da vermiş ama yanma sorunum olmadığı için kullanmıyorum
Loyam Gamzebzk06 doktorum bana kafana bile dikebilirsin dedi haftada bir şişe bitiriyorum, kısıtlama yapmana gerek yok bebeğe hiçbir zararı yok mide şurubunun
detetedmom404 Gamzebzk06 valla onu şişe şişe su gibi içen hamileler gördüm ferahlayana kadar azar azar iç
Gamzebzk06 Haticemustafa teşekkür ederim canım doktor yazmadı ya kafama göre kullanmayım demiştim ama hemen içicem