Sleepless_Mother pcos var bendede 2 buçuk senelik evliyim kilomda var insülin direncim de var yumurta büyütme çatlatma denedik olmadı bir daha denedi gene olmadı aşılamaya gecelim dedi bıraktım tedaviyi çocuk falan istemiyorum dedim kafamdan attım tamamen rahim filmi de cektirmistim sıkıntı çıkmadı tüplerde bıraktım tedaviyi kendiliğinden hamile kaldım şükürler olsun kür falan çok denedim ama bana hiç yaramadı yani ama arkdasibiz adet olmuyorsa ilk adet olması lazm doktora gitsin tedaviye başlasin bir sürü hamile kalan var en son çare tüp bebek tüp bebekte başarı şansı aşırı yuksek