Aile hekiminde yaptırdığım testte benim de 29 çıktı. Doktor ateşlenme şikayetimin olup olmadığını sordu. Olmayınca boşuna antibiyotik kullanmana gerek yok öyleyse ama doktoruna danış yine de dedi. Benim de hamilelikten beri dişim çok ağrıyor ve iltihaplanıyor ondan kaynaklanıyor diye düşünüyorum.