Anneyedairr Kızlar adetim kesileli 7 gün oldu ve bugün ki kan sonucum beta hcg 30.57 sizce normal mi degeri 40 ve üstümü olması lazım üç haftalık yazıyor
Sngl_12022 Anneyedairr adetiniz biteli 7 gun olmus demi yanlis anlamadiysam nasil gebelik cikti kanka 🤔 ben mi yanlis anladim