Nuray08 çok şükür hehin gayet yolunda herşey sadece hapsirdigim zaman sağ ya da sol kasigima aniden bi kramp giriyor kısa süreli onun haricinde iyiyiz :) bugün belimde ufaktan bir ağrı var ama oda geçer inşallah. Mide bulantım sadece 2 3 hafta oldu bende daha sonrasında geçti. Şuan da 15+2 yiz :)